21 oktober 2015

Veel gestelde vragen

Hieronder ziet u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht u vraag nog niet beantwoord zijn na het lezen van de hieronder gegeven antwoorden, dan kunt u uw vraag stellen doormiddel van ons contact formulier  of via nummer 06 28 22 50 55. U ontvangt dan binnen 24 uur een reactie.

Waarmee kan HeerlijkOntbijten.nl u van dienst zijn?

–  Wat betekent “Kijken wat ik heerlijk ga ontbijten vandaag” precies?

–  Wat kan HeerlijkOntbijten.nl beteken voor mijn bedrijf?

–  Waarom staat het nierstichting logo op de website?

–  Hoe weet ik zeker dat de bestelling goed is aangekomen bij HeerlijkOntbijten.nl?

–  Hoe verloopt de betaling? Krijg ik een factuur thuis gestuurd?

–  Wat gebeurt er met het ontbijt en de betaling als er niet open gedaan wordt?

–  Wanneer de ontbijtmand weer opgehaald?

–  Er is servies of een glas kapot gevallen. Wat nu?

Ik wil graag een andere bezorgtijd. Is dit mogelijk?

Waarmee kan HeerlijkOntbijten.nl u van dienst zijn?

– Wij leveren luxe ontbijten voor vergaderingen, als geschenk aan partner, vrienden of relaties. Ook leveren wij heerlijk belegde broodjes, sandwiches, lunchpakketten, bittergarnituren en warme en koude hapjes. Zowel zakelijk als particulier. Voor persoonlijke vrijblijvende offertes kunt u mailen naar info@heerlijkontbijten.nl
(u ontvangt binnen 24 uur een reactie van ons).

-terug naar boven-

 

Wat betekent “Kijken wat ik heerlijk ga ontbijten vandaag” precies?

– Omdat wij verse producten gebruiken voor onze diensten houden wij ook wel producten over. Omdat wij deze niet willen invriezen maken wij hier een speciaal ontbijt van. Als u zich registreert kunt u aangeven op welke dagen u een mail van ons wilt ontvangen. Wij sturen u dan een mail met de inhoud van het heerlijke ontbijt. U kunt tot 22.00 uur reageren als u gebruik wilt maken van de actie. U geeft dus zelf aan hoe vaak en welke dag(en). De eerste die reageert op de mail krijgt de heerlijk gevulde ontbijtmand thuis bezorgd tegen bijstaande kosten. De kosten van deze speciale ontbijten zullen variëren tussen de 15 en 30 euro. Registreer u nu hier geheel kosteloos en zonder verplichtingen. (binnenkort beschikbaar)

-terug naar boven-`

 

Wat kan HeerlijkOntbijten.nl beteken voor mijn bedrijf?

– Dit kan op verschillende manieren. Een paar voorbeelden:

  • (Ieder) personeelslid ontvangt een heerlijk ontbijt op zijn of haar verjaardag.
  • Om een (bestaande) actie extra te promoten.
  • Om een zakenrelatie beterschap of sterkte te wensen.
  • Lunch voor het personeel

Voor meer informatie zie de website. Ook kunt u mailen of telefonisch contact met ons opnemen. Natuurlijk gelden bij de bovenstaande voorbeelden andere prijzen of zelfs de inhoud van het ontbijt.

-terug naar boven-

 

Waarom staat het logo van de Nierstichting op de website?

– Wij wilden ons ook inzetten voor een goed doel, maar dan wel een stichting, goed doel of ontwikkelingsorganisatie, die dichtbij ons staat. Bij HeerlijkOntbijten is het doel daardoor de Nierstichting. De Nierstichting zet zich onder meer in voor het (financieel) steunen van patiënten, het stimuleren van onderzoeken, het geven van informatie en voorlichting. De Nierstichting is opgericht in 1968.

Voor meer informatie over de historie van de Nierstichting verwijzen wij u naar

http://www.nierstichting.nl/nierstichting/missie/wat-we-willen-bereiken

-terug naar boven-

 

Hoe weet ik zeker dat de bestelling goed is aangekomen bij HeerlijkOntbijten.nl?

– Nadat u het bestelformulier heeft ingevuld op de website ontvangt u binnen 24 uur twee emails van ons terug. Een van deze is de bevestiging van het ontbijt en de andere de factuur. Mocht u geen reactie van ons ontvangen binnen 24 uur, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan. U kunt dan opnieuw het bestelformulier invullen of telefonisch contact opnemen met HeerlijkOntbijten.nl.

-terug naar boven-

 

Hoe verloopt de betaling? Krijg ik een factuur thuis gestuurd?

– Als u het ontbijt besteld heeft, krijgt u binnen 24 uur een factuur per mail toegestuurd. U kunt deze factuur gebruiken TOT 5 dagen na de leveringsdatum van het ontbijt. Betaalt u de factuur binnen deze periode dan worden er geen extra kosten berekend. Is het bedrag in deze periode niet naar ons overgemaakt, dan krijgt u een factuur per post thuis gestuurd. Hiervoor brengen wij dan € 1,75 administratiekosten in rekening. Bent u door omstandgheden niet in staat het bedrag binnen deze periode naar ons over te maken, dan kunt u telefonisch contact opnemen met HeerlijkOntbijten.nl.

-terug naar boven-

 

Wat gebeurt er met het ontbijt en de betaling als er niet open gedaan wordt?

– De bezorger zal als het nodig is meerdere malen aanbellen/aankloppen. Als er geen reactie volgt zal men het opgegeven telefoonnummer tweemaal opbellen. Mocht er dan nog geen reactie waarneembaar zijn, dan zal de bezorger het telefoonnummer bellen van de besteller. U kunt dan overleggen met de bezorger wat er met het heerlijke ontbijt gaat gebeuren. Hij kan deze bij het afleveradres achterlaten en een briefje door de brievenbus gooien of u kunt het bij uw eigen adres laten afleveren. Dit laatste op de tijd als het mogenlijk is in verband met andere bestellingen. Het totale factuurbedrag moet te allen tijde aan ons worden voldaan. Wel krijgt u 50% korting als u het ontbijt op een andere dag opnieuw wilt laten bezorgen.

-terug naar boven-

 

Wordt de ontbijtmand weer opgehaald?

Ja, de ontbijtmand wordt ook weer bij u opgehaald. Als het heerlijke ontbijt bezorgd wordt, dan zal de bezorger gelijk vragen wanneer het u schikt dat de rieten mand weer opgehaald wordt.

-terug naar boven-

 

Er is servies of een glas kapot gevallen. Wat nu?

Een ongelukje zit in een klein hoekje. Mocht er onverhoopt iets breken of kapot gaan, wat toebehoort aan HeerlijkOntbijten.nl, meld dit dan alstublieft bij de bezorger. De bezorger zal proberen dit gelijk op te lossen. Mocht dit niet gaan, dan zal er op een later tijdstip telefonisch contact met u worden opgenomen.

-terug naar boven-

Kan ik ook een van de heerlijke ontbijten bestellen en laten bezorgen vroeger dan 07.30 uur of later dan 11.30 uur?

Als u een heerlijk ontbijt wilt laten bezorgen voor 07.30 uur, dan kunt u contact opnemen met HeerlijkOntbijten.nl. Later dan 11.30 uur is niet mogelijk. U kunt dan wel kiezen voor een heerlijk gevulde picknickmand, die u zo kunt afhalen bij HeerlijkOntbijten.nl

-terug naar boven-